Har ikke gjort så mye i dag, har jo gått tur da sånn at jeg får kroppen i gang.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Jeg startet dagen med frokost og kaffe og en røyk på verandaen, starten på dagen var det en vakker høstdag med sol og varme. Så ringte venninnen min for hun trengte noen å prate med og vi tok en kopp kaffe sammen og en røyk, hun lurte på om jeg skulle ha noe i butikken det skulle jeg ikke men jeg sa da at jeg går da opp og handler for deg hvis det er noe du trenger. Selv om jeg gruer meg til helgen så gleder jeg meg utrolig mye til mandag for da skal jeg ha samvær med minstemann, så da får jeg få det til å overskygge for at jeg er overnervøs til helgen.

 

Men så var jeg ute å gikk meg en lang tur i skog og mark for å få kroppen til å fungere litt bedre enn den gjorde da jeg gikk opp til venninnen min for da ble jeg sliten bare jeg flyttet den ene foten foran den andre, hadde utrolig kraftige smerter på første turen men det ble bedre når jeg gikk i terreng og ikke bare asfalt hele tiden.

 

Nå regner det og er det som kalles høstvær, deilig det også skal ikke klage på været gleder meg til vinter og snø.

 

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//Pierre Robert//Vitamin Well

2 kommentarer
    1. Jeg håper virkelig du får en rolig natt. Vet hvordan det er når naboen fester og tar null hensyn.
      Nå bor jeg i blokk og her er det ingen ting å klage på, men da jeg bodde i rekkehus, den nærmeste naboen der tok null hensyn. Der var det full rulle hver fredag og lørdag kveld og natt. Grusomt var det.

      1. Er helt stille her enda og håper det varer også etter klokken 01.15 for det er da han pleier å starte opp. Jeg bor i en lavblokk i rekke, og det er rett under meg det pleier å være ett rent helvete i helgene.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg