Har ikke følt meg helt bra i dag.

 

 

 

I dag har jeg ikke hatt noen fin dag, hva som foregår i kroppen min har ikke feber tror jeg. Har i hele dag vært så utrolig svimmel og rar, ja til og med bokstavene på tastaturet har svømt rundt så det ble faktisk vanskelig å skrive så det har det ikke blitt noe av. På denne tiden av året så har jeg alltid gått rundt og nyst og øynene renner, men i dag har jeg bare nyst og hostet og vært forferdelig svimmel.

 

Nå vil nok mange som sier corona  men det tror jeg ikke, men det kan jo være skal jo testes igjen den 21 april så får en se. Men blir det verre så får jeg vel ta en telefon får se i morgen er det som det var i dag så får det bare være som det er.

 

Sånn har nå denne dagen vært og en får håpe det blir bedre i løpet av natten, for slik som det har vært i dag har ikke vært mye moro.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg