Har ikke feiret jo kanskje kjærligheten for naturen, å så har jeg planlagt uke handelen som jeg skal gjøre i morgen.

 

 

 

Nei feire en dag som ikke har noen betydning for meg det gidder jeg ikke, dette er jo en dag som er skapt for at de skal få solgt mye til de som gidder å feire. Jeg feiret kjærligheten til naturen med å gå opp til en bålplass i nærheten og det var bare meg der, så jeg kokte meg kaffe på bålet det er så utrolig koselig gidder ikke å bære med seg mye remedier når man kan bruke det som er på stedet tok bare med den gamle tur kaffekjelen kaffelars som vi kaller den i vår familie og litt kaffe pulver for det er nok snø og tine og koke så vann var det nok av.

 

Nå har jeg skrevet opp handlelappen som jeg skal ha med meg på butikken i morgen tidlig, da mener jeg tidlig ja klokken 07.00 åpner butikken her i byen. Ellers så har jeg ikke gjort en dritt, bare sett på idretten på tv, å i kveld blir det en del tv titting.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Var jo spennende med sporten i går, jeg så hopp og Granerud vant.. Ellers var det jo 71 grader nord og synd at Steffen måtte trekke seg grunnet prolaps. Drama i Farmen kjendis, akk ja.. Ble nå kake og kaffe, og så fikk jeg ny kjevle av sønnen. Ønska meg det for mine 40 år gamle kjevler hadde begynt å sprekke. Jeg baker jo knekkebrød, og litt gjærbakst og da er det viktig med kjevle i hus. Så koselig med den bålplassen og ha med kaffelars for en tår. Stillhet og ro + vakker natur. Ingenting er bedre enn det.
      Nå er du vel ferdig handlet og det blir vel ny tur om været er bra på dine kanter. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var veldig spennende med sporten i går, jeg så også hopp og de andre vintersporten. Jeg så på farmen og 71 grader nord, å han måtte trekke seg jeg trodde han røyk i duell jeg.

        Så fint at du fikk noe du hadde ønsket deg. Var virkelig koselig der oppe i åsen hvor den bålplassen er, utsikten er fin man ser byen i fugleperspektiv. Har da fått handlet inn for hele uken, ja jeg gikk opp til venninnen min til kaffe og vafler og skravlet her snør det og er fortsatt kaldt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg