Har ikke det så bra om dagen.

 

 

 

 

Skal ikke plage dere så mye med det men det er så grått og vått om dagen så jeg kan si det som det er, lever i ett smertehelvete sånn nå var det sagt eller rettere sagt skrevet. Og er ikke i for ellers eller men veit ikke hvorfor formen svikter, er vel slik om dagen for flere enn meg så da kan jeg vel få lov å si at da trøster jeg meg med det.

 

Ha da fått gjort litt annet enn å være gjest i sofaen i hele dag, jeg var oppe hos venninnen min for hun ringte å ville ha meg opp på kaffe og en liten skravle stund. Så var jeg oppe å handlet litt småting som hun trengte i dag, jeg trengte ikke noe i dag så jeg lot kontoen min stå urørt i dag er ikke så mye å ta av der uansett så det er godt med dager en ikke har behov for noe.

 

Da jeg kom ned fra butikken så bar veien hjem til min kjære hule å da var det sofaen fikk en gjest, jeg var faktisk så sliten at jeg la meg på sofaen under ett pledd. Men jeg fant ikke roen der så jeg tok fram malesakene mine og malte litt til på bildet mitt, det begynner å bli ferdig men det er en del pirke jobb igjen på det for at jeg skal bli fornøyd med det. Jeg er ikke noe flink men det er jo ikke så farlig så lenge det er bare meg som skal se det, er jo en form for terapi for meg ikke for at jeg skal være eller tro at jeg skal bli noen kunstner.

 

Har sett på farmen moro at han Rob valgte Kåre til storbonde for andre gang på to uker, håper de klarer ukens oppdraget som er stort nok som det er nå.

 

Ser nå på fotball mellom Norge og Nederland som Norge må vinne for å komme til VM, ser dårlig ut til nå men det er en omgang igjen og alt kan skje for ballen er rund og det er 22 menn som skal sparke den mellom seg.

 

Nei nå får jeg avslutte før jeg skriver meg helt bort.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

8 kommentarer
      1. Nei i dag har helsa mi vært veldig kranglete. Det er en kjempefin terapi det å drive og male, da kan man rømme litt fra hverdagens stress og mas, jeg koste meg med tv noe veldig i kveld å det er noe jeg gjør hver dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei du,
      Nei smerter er det verste. Sliter med smerter etter koldbrann-sår etter en hjertetransplantasjon for 2 ½ år siden. Hater det, men det er forsåvidt en liten pris å betale for at jeg får leve. Jeg syns det var koselig å se at du maler for set gjør jeg også. Det er jo en form for terapi det!! Ha gode dager 😊❤
      Katie

      1. Ja smerter er det verste som er ved leddgikta har levd med det i over 38 år nå. Huff fikk du koldbrann i operasjonssåret, godt at du fikk gjort transplantasjonen og at hjertet virker som det skal. Jeg bruker malingen som terapi for min angst og depresjonen min, det er noe som hjelper meg mye.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg Katie.

    2. Slitsomt når helsa svikter og gjør dagen vanskelig 💖 Godt med gode venner man kan gå til å tenke på andre ting en stund. Selv var jeg på jobb nede i Oslo sentrum i går, og ble dønn sliten i går etterpå og ikke i toppform i dag. Så det var godt med hjemmekontor i dag.

      1. Ja det er slitsomt. Godt men ei venninne og gå til og tenke på noe helt annet, ja det er kjempegodt den stunden som jeg kan tenke på noe annet. Huff det var jo synd at du ble så sliten godt du kan slappe av med hjemme kontor i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg