Har holdt hvile dagen hellig, har ikke gjort noen verdens ting.

 

 

Ja i dag har jeg ikke gjort stort annet enn å strikke å sove, jo jeg har jo spist middag som ble pasta, kjøttdeig og tomatsaus  Ble virkelig god og mett å da jeg hadde spist så la jeg meg på sofaen for å se på tv, ble ikke mye tv titting for jeg fikk besøk av søvnen sov lenge å vell.

 

Jeg orket faktisk ikke å gå ut på tur i dag, for jeg har frosset så hvorfor skulle en gå ut å bli enda kaldere. Nei det gadd jeg ikke for det var veldig kaldt ute syntes jeg da, så jeg syntes jeg fortjente en lat dag som en ikke gjorde noen verdens ting i dag.

 

Har skrevet handle lapp i dag den ble kort og enkel, trenger bare knekkebrød, ost og toalettpapir så det ble ikke store handlelappen i dag som må handles inn i morgen tidlig sånn at en er ferdig med handlingen min. Resten av kvelden så blir det også tv titting er både 71 grader nord og farmen så en må jo gå fra kanal til kanal for å se hvordan det går, eller om det blir håndball så kan en se det andre i reprise.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg