Har hatt en stille og rolig men fin dag.

 

 

 

 

Har bare hatt en stille og rolig dag og tatt tingene som de kommer, er jo ikke noe annet å gjøre slik tingenes tilstand er i landet nå som smitten har blusset opp igjen. Må jo ta sine forhåndsregler når det er slik om du er vaksinert med to doser ikke vaksinert i det heletatt, jeg er vaksinert med både to og tre doser nå men virker vaksinen mot den nye virusvarianten som er kommet til landet det vites det lite om.

 

Får håpe alle klarer å holde seg unna viruset som florerer rundt i Norges land, og holder seg friske sånn at alle får feiret en fantastisk jul i år uten altfor inngripende tiltak for da blir det lik jul som i fjor. Men blir det det så får vi alle gjøre det beste ut av det, vi kom jo igjennom det i fjor så det da klare vi det i år også. Jeg feiret min første jul i voksen alder alene i fjor så da laget jeg min egen coronajul, så min juletradisjon er enkel og grei, det er ingen storslått så jeg stresser ikke til jul skal bare sette inn batterier til lysene til juletreet mitt så har jeg pyntet til jul. Skal ha litt god middag og ha noen kaker og litt godterier, så lenge jeg syntes julen er fin for meg så er den bra.

 

 

Her er bildet av mitt juletre enkelt å greit bare å ta det fram fra skapet der har det stått ferdig pyntet er bare å sette inn nye batterier til lysene, det skjer ikke før lille julaften så jeg har god tid. Og kakene skal jeg kjøpe ferdig fra butikken, har ikke stekovn som virker så baking blir det ikke å det tror jeg det ikke hadde blitt om steikovnen hadde virket heller haha.

 

Jeg var oppe hos venninnen min i dag å hun ville bake litt for meg i år, veit ikke hva men det er det samme for meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen. Er et pent og lett tre du har. Mye mer lettvint enn et stort et. Vi kjøpte et større da ungene begynte å klage at den forrige var for liten. Leit at du ikke har stekovn, men veldig fint at venninnen din ville bake litt til deg. Eneste her er krumkaker, og kjøpt litt for å spare på strømmen. Den blir dyr i januar. I kveld er det finale og det blir spennende hvem som vinner. Tonje eller Daniel. En av de tror jeg. Klem til deg fra meg.

      1. Det passer fint i min lille leilighet har ikke så mye plass til noe større enn det. Nei det er greit for meg så lenge platene virker så skal jeg beholde den jeg har komfyren med andre ord, må jo ikke ha stekovn jeg er ikke noe bake menneske ja hun ville bake til meg. Ellers så kjøper jeg alle småkakene som jeg trenger er ikke så mye av det jeg spiser. Ja strømmen skal vist bli enda dyrere på nyåret huff, men det må jo bare gå at den blir dyrere.

        Ja nå starter semifinalene og finalen i farmen blir spennende å se hvem som vinner, jeg også tror det blir enten Daniel eller Tonje får håpe Heidi kommer godt ut av det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg