Har hatt en fin dag til nå, har regnet en del men det tåler jeg.

 

 

 

Det har vært en fin sommer dag med ikke altfor høye temperaturer, jeg er vel litt snål på det området men jeg er ikke så veldig glad i altfor høye temperaturer.

Godt var det med litt regn også for det frisker opp lufta sånn at det ikke blir så varmt, har hatt litt torden og lyn varte i sånn ca 10 minutter så var det over men det er meldt mer utover kvelden og i natt. Ja ja vil enkelte si om natten sover vi, det kan det hende jeg gjør også hvis jeg har sovnet før tordenværet startet eller så blir det dårlig med søvn i natt.

 

For jeg er faktisk redd i slikt vær, jeg kan ikke forstå disse som elsker å stå ute og beskue lyn og torden været når det er rett over hodet på dem. Da ligger jeg under dyna og håper på at det snart er over og ferdig, men det er forhåpentlig ikke riktig det de har på værmeldingen på yr de tar jo ofte feil. Så da får jeg si som jeg pleier den som venter så får vi se hvilket vær det blir, stoler ikke på disse meldingene som kommer for de er som oftest feil uansett.

 

Lag deg en kjempefin dag videre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Virkelig varmt her i dag 27 grader. Var og fikk fornya passet, og nå er det gjort. I morgen henter vi 11 åringen og drar til vogna. Blir nok fjelltur på meg og barnebarnet. Håper det ikke er så varmt da. Men like varmt i morgen i følge Yr. Men bedre og gå når det ikke er så varmt. Skulle til tannlegen i morgen, men de avlyste timen. Får ny time senere. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Det er dere vel unt å ha fint vær for det er noe dere ikke har så ofte, dere har jo knall harde vintre. Her har det regnet litt og vært sånn ca 19 20 grader og ti minutter med torden og lyn, håper det ikke blir mer i kveld og natt.

        Så godt du fikk fornyet passet ditt, her nede så er det lang ventetid venninnen min fikk ikke time til fornying før 21 desember å det er lenge til syntes jeg da.

        Å kos dere i vogna med barnebarnet og fjellturer, håper ikke det blir for varmt da dere skal på fjellturen da. Synd at tannlegen avbestilte timen, håper du får ny time ganske så fort da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg