Har ett mål for bloggen i mai, kanskje ett hårete mål.

 

 

 

Noen vil vel le av mitt mål for meg som blogger og min blogg, men det er bare å le for den som ler sist er den som ler best haha. Jeg har et ønske og mål for bloggen og meg denne måneden eller skal en si denne uken for det er kanskje den eneste dagen jeg er blant de 20 mest leste bloggene, målet mitt er om jeg klarte å ligge der i en uke eller to men det er vel ett litt for hårete mål for så flink til å blogge er jeg nok ikke.

 

Noen dager har man kanskje nok til å skrive ett til to innlegg og andre har jeg tre til fire innlegg og da får man jo flere lesere, jeg får jo flere lesere jo verre dagen min er så kanskje man ikke skal si man har det så bra for å få flere lesere.

 

Men slik er ikke livet mitt jeg kan jo ikke juge på meg dårlige dager for å få flere til å titte innom, sånn skal det ikke være for da får jeg så dårlig samvittighet. Her skriver jeg det jeg føler for når det er en bra eller dårlig dag, men jeg skryter ikke av hvor fint jeg har det på en dag som er helt jævlig og skriver ikke at jeg har det helt jævlig når alt går på skinner. Jeg skriver om mitt liv på godt og vondt når de dårlige periodene er så skriver jeg om det og har jeg det fint så skriver jeg det, og passer ikke det for enkelte lesere så får de bare la det være å lese da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

17 kommentarer
    1. God morgen fine Aud Marit! Synes det er flott å ha hårete mål. Om du klarer det i denne uke eller neste, er det bare du som vet.
      Fikk med meg Sommerhytta i går, og det blir fine plattinger det skal snekres. Man får ideer selv i hodet, men ikke snekring. Ringte frisøren i går for å høre om de brukte munnbind der men det gjorde de heldigvis ikke. Håper du får en fin dag, og at været er bra. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er vel bare jeg som veit om jeg klarer å nå disse målene, eller rettere sakt man ser det om morgenen om man har nådd dem eller ikke.

        Jeg fikk også med meg sommerhytta, er mange fine plattinger der ja spent på hvem som tar gullhammeren denne uke. Fint at de ikke bruker munnbind der for da er det enklere og se å høre hva de sier til deg.

        Dagen blir bra den, er verre med været.

        Ønsker deg en kjempefin dag, håper været er bedre hos dere enn her.

        Klem fra meg til deg.

    2. Lykke til; liker bloggen din fordi den er usminket og udramatisk, slik livet er for de fleste av oss!
      Ha en super dag!

      1. Tusen takk.

        Jeg skriver om livet slik det er, gidder ikke gjøre livet mitt bedre enn det er det blir å lyve det eller hur.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er det jeg mener også, kan jo ikke pakke inn sannheten det er ikke etter min smak.

        Tusen takk for det fine innlegg på dagens blogg, du er jo bare god og snill.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skriver stort sett bare om meg selv, en sjelden gang som jeg framsnakker andre som jeg skriver om andre.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk.

        Jeg syntes det var kjempe koselig innlegg, hun er bare kjempe god er veldig glad i å lese bloggen hennes og dagens blogg innleggene er kjempefine.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg