Har en relativt fin dag, får gjøre det beste ut av dagen selv.

 

 

 

 

Har vært en fin dag i dag værmessig solen har skint her i dag, varmt har det ikke vært men det er jo kommet noen dager ut i november og den første vintermåneden faktisk nesten i midten av den. Nå vil jeg faktisk ha det kaldere og vinter å snø, ja det blir jo veldig mye lysere og triveligere ute når snøen kommer. Den isolerer jo bra og det blir lysere og renere både ute og inne når snøen kommer, jeg vil ha snø mer enn regn nå sånn er det bare.

 

Har vært ute en del har gått tur for jeg må ut å bevege meg, for da ser jeg mye lysere på tilværelsen det hørtes sikkert dumt ut men sånn er det. Blir jeg sittende inne så hadde jeg fått tid til å tenke, og de tankene veit jeg ikke hadde vært bra. For da kommer alle de tankene som er mørke og triste jeg bare veit det, så da er det sunnere og bedre å bevege seg ut på tur for det er sunt både for kropp og sjel sånn er det bare. Får da brukt kroppen jeg ville kalt det trim og jeg får sortert ut tankene eller bare luftet dem ut, ja jeg pleier å si trim og ikke tenke bare se deg rundt å fylle hodet opp med mange inntrykk så du ikke får plass til de vonde tankene. Men hvis jeg skal si det enklere så kan det gå helt i surr disse tankene jeg har om meg selv og livet, så mye i surr at du ikke veit hva som er hva det blir slik at jeg tror at jeg er blitt fullstendig gal.

 

Nå skal jeg se litt på tv og kanskje lage meg middag snart, er ikke sulten og veit ikke hva jeg skal ha men det blir nok pytt i panne i dag tror jeg da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen. Viktig å komme ut å gå tur og røre på seg, se på naturen og kjenne roen i kroppen. Tur gjør godt for kroppen og hodet. Her er det mørkt nå, og skal om ikke lenge farte av sted. Var tungt å stå opp klokken sju. Men har man time tidlig må man jo opp om man vil eller ei.
      Da ble Gunnar valgt til første kjempe, og han velger nok Thorvald tror jeg. Trodde ikke jeg skulle få se Farmen i det hele tatt. Noe som ikke stemte med tuner til parabolen. Men det ordnet seg heldigvis så vi fikk sett. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. God kveld sorry for at jeg ikke har svart deg før nå. Ja det er viktig å komme seg ut på tur bare for å finne roen men jeg fant den ikke i dag.
        Sånn nå er du ferdig vaksinert for influensaen, ja det var mørkt i dag tidlig her også men så fikk vi solen.

        Er jo greit at Gunnar ble valgt til førstekjempe, han velger nok Torvald eller Rob for han tror de er ett lett bytte under tvekampen men der tar han veldig feil tror jeg.

        Godt du fikk sett på farmen og at tuneren var på godsiden akkurat da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg