Har da vært en dag i dag også, har da gjort litt å gått tur.

 

 

 

Ja det har jo vært en dag i dag også, har vært på tur gikk opp til venninnen min. Der drakk vi kaffe og skravla om alt og ingenting, var også oppe å handlet for henne så gikk jeg hjem etterpå. La meg på sofaen og der ble jeg til nå, nå ser jeg på håndballkamp Norge – Danmark herrer er spennende å se hvem som leder til slutt.

 

Nå har jeg startet en spleis men ta det med ro jeg skal ikke dele den her inne, har ett kjøleskap som synger på siste verset sparer også selv håper det holder i 2 måneder til slik at jeg får spart opp til det.

 

Har vært sol i hele dag og hele 14 kuldegrader deilig og kaldt, så det har vært fin dag alt i alt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Du kan tak i brukt kjøleskap rimelig. Mange som selger. De har jo også nye og rimelige. Gjør da ikke noeom du oppretter en Spleis. Gått tur i dag og kjenner at jeg er trøtt, Klem til deg fra meg

      1. Ja det er mange som selger brukt men jeg har ikke bil så jeg får ikke hentet det selv. Jeg har gjort det startet en spleis men jeg kommer ikke til å dele den på bloggen, fikk så mye ubehag av det sist så det blir det ikke noe av nå.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg