Har da gått meg en lang tur i kveld, deilig men slitsomt.

 

 

 

Det ble en lang tur i dag jeg gikk til bevergrenda og tilbake, vakkert er det også tok ikke ett eneste bilde før jeg kom til byen igjen. Har ikke fått lagt det inn så dette er faktisk ett bilde fra i vår, men hva gjør vel det for elva og kirka er den samme og skylaget var også helt likt.

 

Det er ett område her i byen som heter Bevergrenda idyllisk og vakkert sted syntes jeg da, men det ble mye asfalt å gå på for jeg ønsket ikke å gå mer i terrenget i dag og møte på flere huggormer etter at jeg leste i lokalavisen at det var utrolig mange personer som var bitt av en så ikke noe mer terreng på meg i dag.

 

Nå har jeg faktisk suttet og glodd på flimrekassa og litt på NRK sin nett tv fant en serie jeg ikke har sett faktisk, nå er jeg for sliten til å se videre på den men den går jo ikke fra meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

4 kommentarer
      1. Nei den fer ikke fra meg jeg sitter og ser på vestavind men når en er sliten så får jeg ikke med meg noen ting, så resten får jeg se i morgen haha.

    1. Ser også serie på NRK.no og den er spennende. Huff, de hoggormene. Jeg er livredd slanger. Holdt en gang og trø på en da vi var i marka på jakt etter blåbær. Dette var utenfor Oslo. Nå er jeg glad for at det ikke er slanger her nord. Om det hadde vært så har den drukna i dette regnværet. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg får helt panikk av disse huggormene og ikke mindre av mark og andre krypdyr. Jeg syntes at det er fint med NRK.no følger med på vestavind akkurat nå men den måtte bare vente i går kveld klarte ikke å følge med. Ja dere er heldig som ikke har disse huggormene oppe hos dere der i nord, denne var på vei ned til elva og den var i vannet da jeg gikk forbi senere så drukne gjør den nok ikke den kan svømme.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg