Håper været holder seg til i morgen.

 

 

 

Katten er naboen sin.

 

Håper virkelig at det er like fint vær i morgen som det har vært i kveld, for da har jeg planlagt å grunne gelenderet på verandaen min to strøk først å så dagen etter male hvis været holder. Så på torsdag skal jeg male to strøk så det blir fint på verandaen. Gulvet skal også oljes men det må jeg gjøre til slutt for det blir så mye søl når en maler gelenderet, å når jeg skal gjøre det så tar det så lang tid til du kan bruke verandaen så det må taes en kveld sånn at jeg ikke trenger å bruke verandaen på morgenen og resten av dagen. For den bruker så lang tid før den har tørker og trekker inn.

 

Jeg begynner med grunningen i morgen for da blir ikke ventetiden for jeg skal ha en montør til alarmen som går hele tiden brann alarm dele har gått av to ganger på ett år, det er feil ved den det er utrolig kjedelig og vente på dem og jeg fikk beskjed om at han kom mellom tolv og fire på dagen da er det godt å ha noe og gjøre da en venter på denne montøren.

 

Og få det koselig og fint mens en venter på folk som skal inn å jobbe hos deg, å ved tanken på at jeg skal male ute så fikk jeg faktisk lyst til å male litt inne i andre farger enn det jeg har i dag. I dag så er alle vegger i en gul hvit farge, jeg har lyst til å forandre litt inne for det vil kanskje gjøre at jeg ønsker og være mer hjemme.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg