Håper på en god natts søvn nå.

 

 

 

 

 

Nå føler jeg meg som en robot som bare gjør det som hodet sier og håper at kroppen lystrer på det, ja så trøtt og sliten er jeg nå etter å ikke ha sovet noe særlig natt til i dag. Så nå ønsker jeg meg en natt med god søvn noe som er ett fremmedord her i gården, håper det snur snart for jeg klarer ikke stort lenger å gå rundt å ikke få nok søvn. Hvis ikke så må jeg gå til det steget og spørre legen om å få noe å sove på, det er ikke noe jeg vil men må før det går på helsa løs.

 

 

Så nå skal jeg snart kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og se om jeg faller inn i drømmeverdenen for det føler jeg at jeg fortjener nå, men det er vel noe jeg bare drømmer om skal skje så hva gjør jeg med det jo leser litt i en kjedelig bok og ser om det hjelper.

 

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg