Håper dere har hatt en fin dag, men nå er det på tide å finne senga her i gården.

 

 

 

Dere lurer sikkert på første del av overskriften, jeg skriver jo bare om mitt liv på godt og vondt så derfor skreiv jeg håper deres dag har vært bra. Min dag har ikke vært den beste men sånn er det noen ganger så derfor har jeg skrevet mindre enn det jeg pleier, for jeg vil ikke at det bare skal være syting fra meg dag inn og dag ut.

 

 

Nå har jeg en ting å si å det er at nå er det på tide å finne senga her i gården, nå er jeg så trøtt og sliten å øynene mine glir igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine å se om jeg kan få en hel natts søvn for det hadde vært godt for det er en stund siden sist.

 

 

Med disse ordene sier jeg god natta til dere alle.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg