Handletur er gjort og tankene flyter.

 

 

 

God morgen folkens nå er handleturen over, fikk i hus det meste av det jeg trenger for denne uka.

Har bare handlet det jeg trenger og en ting er godt det ble ikke så dyrt, pantet også flaskene det ble 91 kroner så da ble det ikke mer en 101 kroner og betale fra kortet. Da har jeg 199 kroner igjen på matbudsjettet som jeg kan handle for på fredag, bare hvis jeg trenger det ikke ellers det ser jeg ikke før på torsdag kveld sånn tenker jeg.

 

I  natt hadde jeg mange tanker som fløt rundt i hodet, det er forsatt noen til som flyr etter en god natts søvn når jeg først fikk sove. Skal nå sortere noen av dem slik at det ikke blir ett evig rot hele innlegget, dere som leser meg fast er jo vant til at jeg kan skrive meg litt bort men dere som er nye lesere får bare ta det som det er for slik er livet mitt.

 

Alle mine rare tanker i natt og i dag er ett evig rot, er vel mye som bunner ut i min fortid men det får bare være for slik er det bare. Jeg har tenkt at nå skal jeg opp og fram her i livet, er jo aldri for sent og snu en dårlig trend hos meg selv. Det høres sikkert dumt ut men ikke for meg for nå er det på tide, hvorfor sitte å kverne rundt sin fortid når framtiden kan bli mye bedre i den andre siden. Har og enda sliter jeg med det psykiske og jeg ser eller rettere sakt så sliter jeg enda, det skal kanskje bli bedre hvis jeg får det bedre i hverdagen en dag av gangen sier og tenker jeg, derfor har jeg nå startet ett spare opplegg slik at økonomien blir bede, ja for har man dårlig råd så spiller det inn på den psykiske helsen sånn er det bare. Satt sport i å spare i dag før jeg gikk for å handle så gikk jeg inn på nettbanken og førte over en god sum over på sparekonto, så gikk jeg og handlet. Alle må jo ha en bufferkonto sier disse økonomene her i landet for min del fram til jeg sluttet å røyke så sto det 0 kroner på bufferkontoen min nå står det mye mer der, så nå skal den vokse en gang i uka det skal skje og ikke kanskje men skal.

 

 

Nå skal jeg spise litt for det gjorde jeg ikke før jeg handlet for da hadde jeg ikke en eneste matbit i skapet, jeg holdt meg til handlelisten så det kan gå greit det også det fikk jeg bevist for meg selv i dag.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

8 kommentarer
    1. Du er flink, Aud-Marit, men husk nå å kose deg litt innimellom også <3 Du skal leve, ikke bare overleve. Klem

      1. Jeg veit ikke om jeg er så flink men jeg er sta, jeg skal nå ett mål på sparingen. Skal prøve å finne rom for litt kos innimellom, blir jo kos når jeg kommer meg på tur til høsten som er målet.

        Jeg har jo til nå bare eksistert og overlevd, det mønstret er litt vanskelig å snu skal med tiden finne en god blanding etterhvert.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ja, det er sant – du har noe godt i vente forhåpentligvis. Jo, jeg synes du har vært og er kjempeflink. Det er ikke bare bare å stumpe røyken, men du får så mye igjen for det. Både økonomisk og helsemessig. Staheten din kommer godt med 🙂

          1. Ja det har jeg for jeg sparer til Spania tur og det gleder jeg meg til. jeg har suttet og røyke og de pengene sparer jeg og helsemessig kommer seg orker mer.
            Ja den staheten min har hjulpet meg mye, har jeg bestemt meg for noe så blir det sånn.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    2. Jeg VET du klarer alt du ønsker, og det er også fortjent! Fortiden definerer ikke framtiden, så alt kan skje framover 🤗 Du får til det samme som oss andre, hvis tankene dine ikke spiller deg et puss. Du fortjener en god framtid ❤

      1. Takk for det, jeg skal klare det. Nei fortid er fortid og fremtiden veit ikke jeg eller noen andre hvordan blir. Det veit jeg og tankene mine skal ikke få ødelegge det, når de vonde og tunge tankene kommer så tar jeg meg en tur ut og så har jeg jo psykologen min som jeg kan prate med.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Nå liker jeg holdningen din! 👍 Se framover! 💕 Vet det kan være lettere sagt enn gjort, men prøv så godt du kan 🤗

      1. Ja fortiden min skal ikke definere meg, nå skal jeg bare se framover veien dit kan være humpete men det skal gå.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg