Hadde en fin tur opp på en høyde.

 

 

 

Det ble en vellykket tur opp til bekerkjøkken som er et fint sted med en utrolig utsikt utover byen, jeg satte meg i solen og kunne se nesten hjem ja i allefall så så jeg sykehuset og rett bak der bor jeg.

Hadde med meg pølser på termos og koste meg med det der oppe, glemte helt å ta bilder når jeg var der oppe men det er noe jeg pleier å gjøre. Det er jo grill og bålmuligheter der oppe som brukes både sommer som vinter, det er murt opp som en ovn og kan brukes av alle er jo bare å ha med litt vann i en flaske så du får slukket det godt før du går. Har du med ved så kan du legge det igjen sånn at det er ved til neste mann som kommer, neste gang jeg er der oppe så skal jeg få tatt noen bilder men så glemsk som jeg er så er det ikke sikkert jeg husker det.

 

 

En ting jeg glemte mens jeg hadde noen kroner var å kjøpe noe snop, ja skitt au her ble det tomt påske egg valgte å ha mat i stedefor sånn er det bare. Ja jeg fikk pantet flaskene mine men da jeg kom ned igjen fra turen så var storsenteret stengt, jeg hadde tenkt meg en tur innom en butikk som heter NORMAL som jeg pleier å kjøpe snop jaja da ble det ingenting men jeg pleier ikke å spise så mye snop uansett.

 

Kanskje jeg skulle lage meg litt middag det blir ikke noe kjempe fin middag mat er mat, og mat må man ha for å bli mett om det er steik eller fiskekaker for meg blir det fiskekaker er ikke så glad i kjøtt mat så da tar jeg fisk i stede.

 

Så blir det tv titting og blogglesing på meg, det er jo noe jeg gjør hver kveld til vanlig bare roe ned helt og holdent. Får håpe det ikke blir for mye bråk utover kvelden hører antydning til at det kommer til å brake løs etterhvert, bare det blir stilt til klokken er 23.00 sånn at en har muligheten til å få lagt seg ved den tiden.

 

Lag dere en kjempefin påskeaftens kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Godt å komme seg en tur ut.😊Så fint at de har laget grillplasser. Ja, i dag har det ikke vært enkelt å finne ut hvilke butikker som holdt åpent og hvilke som hadde stengt. Europris hadde stengt her i nærheten og det var det ikke mange som hadde fått med seg.
      Håper du får en fin kveld!🤗🐣🐥

      1. Var kjempegodt å komme seg ut på tur i finværet, den grillplassen der oppe var kjempefin.

        De fleste butikker her i byen var åpne i dag, det var bare polet som ikke var oppe tror jeg da det er ikke akkurat den butikken jeg er mest innom har nok ikke vært der på 18 år så de dørene går jeg ikke inn så mye.

        Kvelden har vært rimelig fin den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Virker som du har fått påfyll med gode minner og flott vær da 🐤 Så deilig med et sted å kunne lage mat, let etter inspirasjon om det er ting du enkelt kan lage deg der. Kanskje pakke rester eller annet godt i folie for å varme der? God kveld, klem ❤

      1. Ja der oppe har jeg ikke vært på 17 år så i dag fant jeg ut at det var på tide, fikk mye inspirasjon til å lage mye godt der oppe men det blir det en god stund til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg