Gratulere til alle dere som har en som elsker deg.

 

 

 

Gratulerer til alle som har noen som elsker en og kan feire alle hjerters dag, for min del så har jeg ikke feiret denne dagen sånn er det bare.

 

Feiret ikke morsdagen heller alle disse dagene er jo mest handelsstandens store dager, de får solgt veldig mye på dem som kjøper gaver på slike dager.

 

Jeg feirer heller at det er fjerde dag uten tobakk og det går utrolig bra, ja hvem hadde trodd at det skulle være så enkelt å slutte har ikke hatt noen form for sug etter røyk heller. Hadde jeg vist at det var så enkelt å slutte så hadde jeg gjort dette lenge før, så dette skal gå veldig greit ingen skal ha det på meg at jeg har sprukket for det hadde vært ett stort nederlag for min del.

 

Nå skal jeg avslutte her før jeg skriver meg langt ned i søla, for det har jeg jo noen ganger en tendens til.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Takk. Jeg skal ikke ta en eneste en røyk resten av mitt liv det har jeg bestemt meg for, sprakk du etter 3 uker da hadde du ikke bestemt deg bra nok. Det sitter i hode og man må ha sterk nok viljestyrke.

    1. Jeg heier på deg. Syntes det er fantastisk at du klarer deg så bra og det er jo ingen tvil om at det gir helsegevinst , minutt for minutt som du er uten. Stå på.

      1. Trenger all den støtten, ja det er faktisk ganske enkelt å slutte og røyke. Kjenner alt nå at formen er bedre blir ikke så fort sliten, ja nå er det bare å stå på videre skal aldri bli nikotin avhengig eller slave det er jo bare å svi av pengene det å røyke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg