Gratulere med dagen frodith, håper jeg treffer på datoen.

 

 

 

I dag så er det en av våre med bloggere som fyller år, ja det er hun som er den som skriver bloggen med navet frodith. Det er en blogg som jeg har fulgt lenge og som jeg må innom hver dag, hun har mange fine innlegg å hun har to søte tøyrotter som hun sikkert har hatt bursdagsfest sammen med i dag med kaker kaffe og brus til salt og pepper. Har hun ikke hatt det enda så er det ikke for sent enda, jeg kommer alltid i ett bedre humør når jeg har vært innom bloggen hennes og syntes hun fortjener å få flere som får øynene opp for bloggen hennes. Så ta en titt innom bloggen hennes her : https://frodith.blogg.no/

 

Ønsker deg en kjempefin bursdag, håper du har kost deg med salt og pepper med kake og brus/kaffe.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake, ta også en titt innom frodith sin blogg også da vel.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Tusen tusen takk Aud Marit. Ja, du traff rett på dagen 🙂 Så koselig at du laget innlegg til meg da <3 Jeg har hatt en fin dag, på hjemmekontoret. Ikke så mye feiring, men har hatt besøk av en venninne her nå i kveld, og fått masse hyggelige meldinger og hilsninger. Det er koselig 🙂 Og sånne innlegg gjør ekstra godt 🙂 At noen har laget et innlegg bare til meg. Setter veldig stor pris på det. Jeg er også ofte innom bloggen din <3 Igjen, tusen takk for koselig innlegg 🙂

      1. Skulle bare mangle at jeg gjorde det, jeg er glad i bloggen din leser den hver dag.

        Og gratulere så mye med dagen, er rart med dette viruset som nekter oss nesten å være sosiale ja vi kan jo være det digitalt. Håper du har kost deg uansett og spist litt godt med kaffe, kanskje litt kake og brus på salt og pepper eller bare ost veit jo ikke hva de liker.

        Det er min måte å kunne gi deg en gave, så fint at du likte det. Jeg må da si tusen takk for at du er innom min blogg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg