Good morning to all, håper på en bedre dag i dag.

 

 

 

Nå er det fredag og snart helg å det er kaldt og fint vær ute å jeg har nettopp kommet meg opp og lest noen blogger som jeg pleier, har laget meg litt mat å en fersk presset kopp kaffe så foreløpig virker dagen bra.

 

Nå sitter jeg og skriver en litt rotete oppdatering håper det går fint, skal snart ut å gå morgentur med lille Elvis gutten. Skal bare gå en liten tur for det er godt for både kropp og skjel og komme seg ut en tur, få ut noen vonde og dumme tanker. Det gikk ikke i går å få dem bort men det gikk bra det også, i dag skal jeg bare tenke gode tanker skal i alle fall forsøke på det jeg vil også takke for alle de fine kommentarene som jeg fikk i går har ikke fått svart på dem enda men det skal jeg gjøre senere i dag. Håper det går fint!

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Her hos meg er det rim på bakken og strålende sol og det skjer ikke ofte lenger. Deilig å gå tur med vofsen , du har helt rett, det er godt for både kropp og sjel med frisk luft😀Håper dagen din blir fin, god klem sendes fra meg 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg