Godt med litt regn på kvelden og natten, bare det ikke blir torden.

 

 

 

En vakker kveld i kveld også deilig med regn på sen kveld og natt syntes jeg da, og det syntes sikkert bøndene så trenger naturen det sånn at det ikke er fullt så tørt.

 

Er ikke så glad i regn på sommeren for da følger det gjerne med litt tordenvær, men det ser ikke slik ut på himmelen i dag ingen lyn i sikte så det skal nok gå bra det.

 

Nå skal jeg bare se ett program til på tv så blir det senga på meg, skal se noe mellom 23.00 til 00.00 så skal jeg legge meg. Det skal bli deilig det også for nå er jeg faktisk veldig trøtt, men jeg får bare holde ut i litt over en time til.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg