Godt det er søndag, for her blir det lite med søvn i natt igjen.

 

 

 

Ja det er jammen bra det er søndag i morgen eller til morgenen, for det er jo blitt søndag nå for vi er jo godt over midnatt nå. Uansett her blir det vist dårlig med søvn denne natten, da er det jo bare å ta dagen til hjelp når det er søndag så er det ingenting som jeg må gjøre i morgen så jeg behøver ikke å stå opp tidlig i morgen. Skal jo bare gå en tur eller to i morgen også, skal gjøre ett forsøk på sofaen nå å se om jeg får sove der gjør jeg det så får jeg jo bare sove der i natt da.

 

Men jeg ønsker dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så leit at du sliter med å få sove. Det blir slitsomt.
      Har en mann som har samme problemet.
      Ikke så greit.
      Håper du får tatt deg igjen i løpet av dagen.
      God søndag.

      1. Det er utrolig slitsomt, har stor sympati med din mann han må jo også bli utslitt av det.

        Fikk sove i en time eller to så da skal jeg holde ut i dag, da blir en så trøtt at en slukner før en treffer puta i kveld.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg