Godt det er blitt kveld, for nå er jeg sliten.

 

 

 

 

Ja i kveld er jeg virkelig sliten for jeg har gått rundt og prøve å finne noen tomflasker, men det var det dårlig med overalt men det får gå. Jeg skal i alle fall prøve å finne noen i morgen også, jeg skal i allefall slappe av og kose meg med mitt eget selskap så det blir bra.

 

Skal ikke klage jeg har det jo bra og jeg er god nok som jeg er, så jeg skal ut å møte verden som den er selv om folk liker det eller ikke for det skal jeg ikke la gå innpå meg. De siste ordene jeg skrev er helt riktig men det er ikke enkelt, for det skal sies at det er mye psykisk mobbing i dette samfunnet sånn skulle det ikke vært men det er det.

 

 

Nå skal jeg se på tv og kose meg med det, så får en se om det snart blir sengetid på meg sånn at jeg ikke sover bort hele morgen dagen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg