Godt at jeg har fått opp varmen i leiligheten.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

I dag morges så våknet jeg opp til ca 14 grader i leiligheten å det var kaldt, men jeg har nå fått det opp til ca 18 grader inne nå. Tar tid å få opp varmen når man fyrer bare med strøm, er jo virkelig vanskelig å få opp varmen kunstig som det er med strøm. Men har man ikke mulighet til å få vedfyring så må man bruke den dyre strømmen vi har her i landet til oppvarming av leiligheten, har jo ikke engang pipe på huset så det er vanskelig å dyrt å gjøre noe med det.

 

Nå sitter jeg og venter på farmen og valg av ny storbonde der, og så blir det nytt ukesoppdrag på dem.

Jeg håper for alt i verden at det blir han Daniel som blir storbonde, for da kanskje de får ut hu IC det er ei dame som jeg ikke liker der inne.

 

Dette ble bare en kort oppdatering for kvelden.

 

Ps denne klikk, klikken så får jeg 2 kroner klikket.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Bodylab Just Nuts (400 g) – Cashews//Bodylab Zero Topping (290 ml)//Bodylab Proteinella (250 g)//Bodylab Protein Bar Mix Box

4 kommentarer
      1. Jeg leser mange så jeg nevner noe av dem her i denne kommentaren her.

        mammapåhjul

        solliv

        frodith

        kokkejævel

        kjerringtanker

        dixirose

        tilbaketilivet

        annebe

        det er mange flere men det kan jeg ta senere hvis du lurer på flere.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg