Godt at det var en overskyet dag med regnbyger i dag.

 

 

 

Det har vært helt nydelig med overskyet og mange regnbyger i dag, deilig å gå tur i regnvær det var jo bare å ta med seg paraply så en ikke ble så altfor våt men litt vann tåler vi alle. Har ikke vært så uholdbart varmt i dag og det var utrolig godt det også, for nå noen dager eller skal vi si ukene så har det vært for varmt for min del så sånn er det.

 

Jeg har jo vært til nytte for meg i dag også, jeg fikk en telefon fra venninnen min som lurte på om jeg ville komme opp på en kaffe kopp eller tre og skravle om alt og ingenting, og så gikk jeg ned til byen for en av REMA 1000 butikkene har åpent på søndag og handlet litt for henne og det er godt å ha en dagligvare butikk som er åpen på søndag så slipper man å kjøpe tobakken på bensinstasjonen for der er den faktisk mye dyrere enn i butikken.

 

Det er en god følelse å kunne være til nytte for ett annet menneske, jeg har jo ingen som trenger meg hjemme lenger så da er det godt å kunne være der for andre. En føler seg veldig verdiløs ellers om dagen, så det er veldig godt at jeg har en person som setter pris på meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg