Godmorgen ny dag/uke med nye muligheter.

 

 

 

 

Nå er det ny uke nye muligheter grip dagen og gjør det beste ut av den, det er noe jeg prøver å gjøre men det går ikke like bra hver gang. Jeg syntes det noen ganger litt vanskelig å se det positive i hverdagen, det er noe jeg skal bli flinkere til her har jeg en jobb og gjøre det blir nok bra til slutt det også kanskje.

 

Nå har jeg faktisk vært ute å handlet det som jeg manglet her, så nå skal jeg slappe av litt med å lese noen blogger og kose meg med en kopp kaffe i samme slengen.

 

Ble veldig overrasket til morgenen når jeg tittet over topplista for å se hvor de jeg leser fast lå hen, å så at jeg selv lå som nummer 19 med over 2000 side visninger trodde ikke mine egne øyne. Skal med det takke alle som var innom bloggen min i går.

 

Så ellers får man se hva dagen bringer.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja det er kjempe gøy at jeg kom dit i dag, jeg håper jo også at det fortsetter man får vente å se.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin dag, jeg skal gjøre så godt jeg kan at dagen blir flott.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det hadde vært gøy å komme seg enda høyere men den som venter får se, ja det ser man i morgen når en står opp og logger seg inn på bloggen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg