Godmorgen allesammen, ny dag nye muligheter.

 

 

God morgen alle sammen så er det startet en ny dag og den startet jeg med og se hvor mange lesere jeg hadde hatt i natt, og da var det utrolig mange som hadde vært innom bloggen min har jo hatt over 198 sidevisninger i løpet av natten. Og det er veldig moro og se at bloggen treffer noen, for dette er jo flere enn jeg pleier og ha på en hel dag så jeg vil takke alle som har vært innom og lest til nå og alle dere som kommer innom i løpet av dagen.

 

Nå skal jeg starte dagen med og lese andres blogger og ta meg litt frokost og en kopp kaffe, så skal jeg og lille Elvis gutten ut og gå morgenturen vår i det vakre vinter været og se om de har satt opp hele julegata her i byen de har i alle fall startet med og henge den opp. Det er fint at de henger opp den for da blir ikke byens gater så mørke om kvelden, da går det å gå i byen på ettermiddagen og kvelden også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Her er det ikke vakkert vintervær i dag, for det høljregner så all snøen smelter i rekordfart.
      Det der med lys i mørket..her byttet de ut alle kommunens lamper i lyktestolpene med LED-lys. Veldig godt lys tidlig på kvelden, men så dimmes de ned litt utpå kvelden, og enda mer etter midnatt, så da er det knapt dunkelt månelys i gatene. De sparer sikkert penger og strøm på det, men refleks er nesten viktigere enn før dersom man skal ut.

      1. Huff da regn er ikke mye moro hvis det er kommet en del snø for da blir det jo hålke føre i starten. De har byttet her også på enkelte steder, Refleks er viktig i mørket uansett sånn at bilistene ser de gående uansett gatelys eller ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg