God natt alle sammen, slår ikke av ovnen helt i natt.

 

 

Nå er det vel på tide å finne senga her i gården, for nå er jeg faktisk så trøtt å sliten at det kommer ikke til å bli noen problemer med å få sove tror jeg da. Skal bare skrive ferdig dette innlegget så skal jeg krype godt innunder dyna å lese litt hvis det går da, for jeg må neste hjelpe øynene slik at de holder seg oppe til jeg er ferdig med å skrive dette innlegget.

 

Skal ikke slå av ovnen helt her i natt tror jeg da for da slipper jeg og fryse slik når jeg skal stå opp igjen i morgen, men jeg er så redd for at noe skal gå galt med den så jeg går ikke ut uten å slå den av så hvordan skal jeg tørre og sove med den på. Skal i alle fall tenke på det til jeg skal legge meg, det jeg er mest redd for er at det skal begynne å brenne for da sitter jeg med det skjegget jeg ikke har langt ned i postkassa. Er litt for liten plass i postkassa så en kan bo i den, så jeg tror det blir til at jeg slår den av. Så får jeg sette den på igjen når jeg våkner i morgen tidlig når jeg må opp for å gå på do og tisse, jeg pleier og legge meg ned igjen for å våkne litt ekstra eller sove i fem minutter til.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer

Siste innlegg