God morgen, og litt om planene for dagen.

 

 

 

 

God morgen alle sammen.

 

Ja dagen startet som den pleier etter en god natts søvn, en kaffekopp og noe å bite i mens jeg leser noen blogger. Ble noe overrasket da jeg etter en kommentar ble gjort oppmerksom på at jeg lå på plass 21 på lista i dag, det er jo bra det med over 1300 sidevisninger helt topp for meg. Så svarte jeg på noen kommentarer som er veldig koselig å gjøre, først nå har jeg fått tid til å skrive ett innlegg selv også det blir ikke så veldig interessant innlegg men det får dere bare holde ut med meg for.

 

Planene mine for dagen er ikke så veldig mye og kompliserte for da veit jeg at jeg ikke får gjennomført dem, det første jeg skal gjøre etter at jeg har postet dette innlegget er at jeg skal gå meg en liten tur. Så skal jeg hjem å se på Norge spille håndball mot Frankrike på tv, det er de norske håndball jentene jeg tror det er på viasat 4 som kampen går på klokken 13.55 husker ikke helt.

 

Det er de to første planene jeg har lagt, blir nok mye tv titting i dag, den boksen er jeg helt avhengig av så det blir mye av den slags må ha den på i bakrund slik at jeg føler at jeg har litt selskap i hverdagen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg