God morgen, ny dag nye muligheter.

 

 

 

 

Dagen har startet med mange tanker som jeg vil unngå å skrive om for da blir jeg vel sett på som ei sutre kjærring og det vil jeg unngå, nå har jeg sittet ute på verandaen og spist litt og kost meg med kaffen min i morgensolen ser og kjennes ut til at det kan bli en varm dag i dag også. Deilig vil noen si og det syntes jeg også det da bare det ikke blir for varmt, for da blir det ikke en så fin dag hvis det blir for varmt da blir det for uholdbart å lee seg ute på tur som jeg har planer om i dag.

 

Har også sittet og lest noen blogger som jeg leser hver dag, og det er faktisk godt å lese hvordan andre tenker og føler eller hva de skriver om for det gir jo litt annet og tenke på.

 

 

Og noen ganger kan det jo vise hva som rører seg i bloggverdenen, og så kan man få litt forslag på hva som er temaet i dag sånn at en kan legge seg litt i samme gate. Det har ikke skjedd ofte men noen ganger må en det, for min hverdag er ikke så innholdsrik at det er så mye å skrive om.

 

Grip dagen folkens, det skal iallefall jeg gjøre og se hva den bringer deg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hva er poenget med å ha en blogg hvis du ikke vil skrive om tankene dine?

      Virginia Woolf skrev at hver dag skjer det noe det er verdt å skrive om. Kloke ord fra en klok kvinne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg