God morgen ny dag å nye muligheter.

 

 

 

 

 

Det er en god og fin morgen når det gjelder været, sol og – 15 grader kaldt men fint vær har tenkt meg ut en tur i dag. Veit ikke når men tur blir det i løpet av dagen, jeg tror det blir tur i skogen for trærne smitter ikke får en håpe da.

 

Morgenen til nå har jeg brukt på å komme meg opp, så var det bare å sette på pc`n og leste noen blogger og drukket kaffe det er en koselig start på dagen. Jeg trenger ikke så mye for å kose seg ett eple og sette på god morgen Norge, sette seg ned å se på tv som mange andre gjør i denne tiden. Så står vel vinterferien for døren, de fleste ønsker seg sol og varme men det skjer ikke i år for de fleste. Men det er jo noen som drar uansett jeg lurer på hva som rører seg i hodene til de som drar, man skal jo unngå utenlandsreiser nå men noen bare må.

 

Jeg skal ingen steder men det er det sikkert mange av oss andre som holder oss til smittevernreglene og tiltakene vi har, men det er det ikke alle som gjør de bare må og skal å tenker ikke på noe annet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ha en fin kveld, lengter etter vår nå, har sittet i solveggen et par dager, herlig, og ser jeg får farge, har hatt et barnebarn på besøk i dag, hun kommer hver torsdag etter skolen, så i dag hadde jeg laga donuts, og selvfølgelig middag, klem fra meg😘

      1. Her har det vært en fin kveld med tv og avslapning, har sittet på verandaen min hver dag som det har vært sol.

        Koselig med barnebarn som kommer på besøk, kos med baking og selvfølgelig middag.

        Ønsker deg en riktig god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg