God morgen eller skal jeg si god dag.

 

 

 

For noen er det sikkert morgen nå for meg er det langt på dag alt, jeg har vært ute på min første tur allerede. Jeg gikk tur tidlig i dag for å få startet dagen, har ikke hatt noen god natt i natt så derfor var jeg på tur før klokken 07.00 i dag. Tok med meg en bærepose i lommen for å ha tomflasker i, den er fortsatt i lomma så det var ikke noe å finne i dag tidlig sånn er det bare noen ganger.

 

Nå er det fredag og snart helg som jeg skal benytte godt, er jo noen som kommer til å være ute på byen denne helgen. Ja russen er jo ute og ruller så da kan det jo hende at det er noen flasker som blir liggende igjen etter dem, de er ikke de flinkeste til å rydde etter seg men det kommer jo meg til gode haha.

 

Det er fint vær og da er jo alt bra, sånn ser jeg på det så får jeg bare ta dagen som den kommer er ikke så mye annet å gjøre med det. Blir som oftest veldig stille og rolig for min del, da kommer alle tankene ja både de dårlige og gode mest dårlige. Da kommer tankene på hvordan livet kunne ha vært og slik det er blitt, å den tanken er den såreste for det er ikke mange i mitt liv er alltid alene. Gleder meg til 17 mai ja til å se mange glade barn og korpsmusikk, gruer meg også for jeg har ingen å være sammen med på 17 mai må jo bare gjøre det beste ut av det. Den dagen blir som en helt vanlig dag ja med ett unntak som at det er mye korpsmusikk, det er ingen 17 mai uten korpsmusikk for min del. Ellers så er det en helt vanlig dag, med ikke noe store ting skal ha pytt i panne og kanskje ta meg råd til en is men det er bare kanskje. Det har jeg tenkt mye på for ensomheten på en slik dag er sårt å vondt, men jeg har jo blitt vant til det nå å gå rundt alene så jeg klarer meg jeg ja som sakt jeg er jo vant til det.

 

Og jeg skal ikke være den som skal presse meg på noen, for det holder jeg meg unna for da er jeg bare en som de har tatt med seg fordi de syntes de måtte og det er det som jeg alltid holder meg unna. For da føler jeg det igjen at jeg er i veien og opptar plassen som en annen kanskje skulle ha hatt, bare for at jeg er en person som alltid er alene og de har buden meg bare derfor.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Det er så leit å lese at du alltid er alene på slike dager. Og hvis noen ber deg, så takk ja. Om de gjør det fordi du sitter alene, ja, så er det flott! Det er jo sånn vi alle burde gjøre. ☺️ Og ikke tenk at du tar opp plassen til noen andre, for det gjør du jo ikke. Du er heller med på å gjøre det til en fin dag også for de du eventuelt er hos. 🥰
      Og du, kjøp deg en stor og god is på 17.mai 😉😀 Du skal se du har litt penger til det da ☺️❤️

      1. Jeg tviler på at noen ber meg, men jeg har jo vært alene på slike dager i 6-7 år allerede så jeg er blitt vant til det. Men hvis noe hadde gjort det så skal jeg følge ditt eksempel. Det blir nok en ispinne som jeg skal kjøpe meg, for det gjør ikke så stort innhugg i budsjettet mitt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håpet du finner masse tomflasker, er trist du skal føle deg slik alene, godt du har venninnen din du kan prate med, men du skulle jo hatt et større nettverk, håper du fåe ei bra helg, uten for mange tunge tanker, klem fra meg🤗

      1. Ble ikke mange i dag men seks kroner ble det, er vant til å være aleine ja det er godt med venninnen min ellers hadde jeg vært fullstendig aleine. Ja større nettverk hadde vert greit, helgen blir nok bra den.

        Ønsker deg en fin fin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg