God morgen eller kall det formiddag. Haha.

 

 

 

Har også i dag startet dagen med å sitte på verandaen, kost meg med kaffekoppen og et knekkebrød med ost på. Det er så deilig å kunne bruke verandaen til å spise frokost, eller bare sitte der og nyte den friske luften og en røyk haha ja jeg røyker men hvem har vel noe med det. Jeg veit det både er dyrt og usunt, men det er jo min helse og mine penger jeg bruker på tobakken så ta det med ro det er i budsjettet mitt.

 

Nå skal jeg ta på meg jakke og sko og gå en tur opp til venninnen min hun ringte akkurat nå, så da får jeg slått i hjel litt tid i dag også. Skal også gå en tur ellers også så det kan jo bli ett innlegg om den turen min i dag også, veit jo ikke hva dere syntes om den slags men gjør det uansett.

 

Så jeg ønsker dere alle en riktig god dag videre, kos dere så godt dere kan bedre får en jo ikke gjort det haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg