God morgen alle, deilig vær i dag siste denne måneden.

 

 

 

Siste dag denne uka og forvel til mai, det har vært en fin pinse med vakkert vær ja det har faktisk vært fint vær hele den siste uka i mai. Nå får en håpe at juni starter like fin som mai avsluttet, det hadde vært fint det skal ut på tur i fin været i dag også. Jeg har ikke så mange planer for juni annet enn at jeg skal holde meg i aktivitet som vanlig, og så skal jeg jobbe litt med bloggen min slik at den holder seg flyttende og holder på leserene.

 

Skal også gjøre litt endringer på når jeg poster innlegg og slikt men det er bare å følge med, kan bli endringer i innhold også jeg veit ikke enda men noen endringer blir det så vent og se.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ønsker deg også en kjempe fin dag og god tur, vi får nyte dagene så lenge det fine været er her hos de fleste. Jeg skal på langtur med sekk med matpakke og kaffe i og noe sitte underlag, skal virkelig kose meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg