God kveld god kveld folkens.

 

 

 

God kveld folkens nå har jeg sittet og sett på håndball i hele kveld, Norge gjorde jobben sin og det var jo gledelig at Sverige tok seieren i havn i dag det hjalp jo Norge veldig på veien videre.

 

Dagen i dag så har jeg vært mye ute på tur og rett og slett unngått å møte folk, ikke på grunn av noen tilstand men for å ikke være i veien for noen. Jeg føler at jeg alltid er i veien for folk så da er det bare å holde seg unna de områdene som det er mye folk er ikke vanskeligere enn det.

 

I morgen skal jeg på kontroll hos min fastlege og ta nye blodprøver, det er jo nesten som en Eu kontroll på bilen som jeg ikke har. Håper bare at alt er i orden der så jeg kan fortsett som jeg pleier, og slippe å bekymre meg mer når det gjelder helsa annet enn det jeg har fra før som er kronisk sykdom på det fysiske plan.

 

Nå skal jeg se på Sophie Elises verden på tv2 livsstil som starter nå klokken 22.30, etter at jeg har sett på det så skal jeg finne senga her i gården.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jo takk, natten ble så som så her grudde meg til å gå til legen min. Og mange rare andre tanker som gjorde at jeg fikk sånn rundt regnet en og en halv times søvn i natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg