God dagen eller skal jeg si kveld.

 

 

 

 

 

I dag har vi hatt ett kjempevær her i byen i det minste, så det har blitt noen turer i dag ble mange men korte. Ja for jeg måtte ha en hvile pause mellom turene, var oppom venninnen min på kaffe og kladdkake det var kjempedeilig har ikke smakt så mye slik kake men det var faktisk veldig lik brownis bare litt mer rå enn den.

 

Har tatt en del bilder de  kommer på bloggen i morgen, for jeg må kjøpe meg nytt kontantkort til telefonen.

 

 

Nå sitter jeg og venter på farmen, er moro å se om han som tapte tvekampen holder ord eller ikke. Ja når det gjelder valg av storbonde, jeg håper det blir ei dame denne gangen det hadde de faktisk hatt godt av å få en kvinnelig storbonde.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Her har vi hatt veldig varierende vær de siste dagene. Alt fra overskyet, regn og så sol på samme dagen, men det er jo høst og ikke så uvanlig 😉

      1. Ja det samme har det vært på denne kanten av Oslo også, er jo deilig med litt variasjon i været. Ja det er høst og vinteren nærmer seg med stormskritt det, det syntes jeg er deilig da men det syntes nok ikke alle.

        Ønsker deg en kjempefin høst dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vært nydelig vær i det siste. Var på vogna en dag. Ellers er ikke formene god. Forkjølelsen og hosten kom tilbake. Vel gikk vel for tidlig ut tenker nå jeg. Kan si at det har vært problem med å få sendt kommentar her. Men det skjer jo fra tid til annen. Nå klar for Farmen. Fy farao for en lat storbonde denne gangen. Klem til deg fra meg.

      1. Her har det regnet og vært grått og kaldt. Uff da at du er blitt forkjølet, ja kan jo være at du gikk ut for tidlig men man kan da ikke være inne i det fine været dere har, Synd at det skal være slik at det er trøbbel å få kommentert hos meg jeg får ikke gjort noe med det er det bare hos meg det er slik eller er det hos flere.

        Ja den storbonden er jammen lat som bare det.

        Ønsker deg god bedring og en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg