God dag alle sammen, det er helg og mange har sommerferie.

 

 

 

God dag alle sammen i dag skal jeg på tur ja gå tur, jeg skal gjøre ting som er gratis i dag og det er og bruke naturen. Det finnes så mange fine gratis aktiviteter og gjøre så helger og ferier behøver ikke koste flere tusen kroner, det er jo bare og bruke den naturen som er i nærområdet for det er det over alt her i landet og mange andre steder også.

 

Det behøver ikke og planlegges så veldig heller som man må gjøre hvis man skal på lang ferie i utlandet, da må man bestille billetter og betale der og da. Skal man gå på tur i skog og mark så må man bare ta på seg behagelige klær og ta på seg godt fottøy, der trenger man ikke billett eller noen ting  bare det du skal ha og spise og drikke på turen som man pakker i en sekk som man tar på ryggen.

 

Jeg skal gå en liten morgentur med lille Elvis gutten og det jeg tar med meg i vesken da er noen bæreposer som jeg kan ta med meg de tomflaskene jeg finner, jeg finner penger og ikke bruker når jeg er på tur sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Helt enig, dessuten så miljøvennlig atte. Ikke noe fly, ikke forurensende turist.
      Jeg har alt jeg trenger her jeg bor, og når jeg ser kaoset mange opplever på tur utenlands.. kansellerte flyturer, folk må få tak i dyre billetter for å komme hjem… nei, vet du hva, sånt er bare stress. Ikke noe for meg 🙂.
      Kan ikke reise fra kattene heller, og jeg har jo sjø, svaberg, ferskvann, elv, skog, by, landsbygd i nærområdet. Takknemlig for det, jeg.
      Ha en fin lørdag, du og Elvis!

      1. Ja det er miljøvennlig og så er det billigere. Ja man har så mye og bruke i nærområdene der har man alt man trenger. Man slipper jo og ta opp lån bare for og dra på ferie som det er mange som gjør, og må leve med de utgiftene hele året etter ferien det blir jo en kjempe dyr ferie.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin lørdag. Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg