Gleder meg til i morgen, hvis man kan glede seg.

 

 

 

Gleder meg til i morgen for da er det mandag og da får jeg noen friske penger inn på konto, da får jeg handlet litt mat trenger ikke så mye for jeg spiser ikke så mye som før. Og da kan jeg legge av litt så jeg får startet denne sparingen som jeg har planer om, har satt av en del allerede men det er på langt på vei av det jeg burde.

 

Så jeg veit ikke om jeg kan si jeg gleder meg til den nye uken, vi skal ha begravelse av min mor på torsdag det er en dag jeg virkelig gruer meg til for da er det så definitivt at hun er borte eller død som vi sier. Da er det et annet kapittel i mitt liv som starter, håper bare at det blir bra det nye kapitelet for det er så mye jeg ønsker og få ut av det. For da er det jeg som kan styre hvordan jeg skal leve livet og bevise at jeg klarer det uten at noen liksom skal styre livet mitt som folk prøver på nå.

 

De tror jo at jeg er helt hemma og ikke kan noen ting, men slik er det ikke jeg klarer å få stablet meg på beina igjen bare jeg får lov til og forsøke noe jeg aldri har fått forsøkt meg på.

 

Men nå skal jeg se på tv og slappe av litt, men først må jeg nok spise litt for det har jeg ikke gjort siden i går kveld så nå takker jeg av og så sees vi her inne litt senere i ettermiddag/kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg