Glatta gjør at jeg ikke kommer meg ut på samme måte som før.

 

 

 

Jeg har blitt livredd for å gå på glatta etter at jeg falt og brakk håndleddet, føler meg som er dum pyse er jo redd til og med med brodder gode brodder under skoene. Går rundt som ei gammel tante på hundre år, flytter bena så vit det er og det syntes jeg også er litt flaut. Nå gir jeg litt faen for ut må jeg i alle fall en gang om dagen, for jeg blir jo gal av og bare sitte inne for da kommer alle tankene spesielt de vonde tankene om meg selv.

 

Nå gleder og gruer jeg meg til i morgen, og grunnen til det er at jeg ikke veit hva jeg går til i morgen skal til fysioterapi og starte opptreningen er rett og slett redd for de smertene som kan komme.

 

Ja jeg er en stor pyse har jeg blitt. etter dette.

 

Lag dere en kjempe fin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er engstelig på glatta nå, jeg! Men klart er det viktig å gå ut uansett – sånn for hue iallfall! Masse lykke til i morra! God klem <3

      1. Ja jeg må ut en tur om dagen for hode så jeg får noe annet å tenke på, men den glatta er forferdelig. Det gikk kjempefint i dag og jeg fikk med meg noen øvelser hjem som jeg skulle bruke tre ganger om dagen skal dit igjen neste onsdag også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg skjønner deg godt. Jeg går med museskritt og er livredd. Det sitter i kroppen ei god stund. Om jeg faller kan jeg brekke lårhalsen siden man er beinskjør. Nå er det fint her, sol og godt med snø. Men i kveld kommer de hvite fillene. Lykke til hos fysioterapeuten, måtte du snart bli mye bedre. Klem til deg fra meg.

      1. Ja skrekken sitter i lenge, ja du må være forsiktig så du ikke faller for lårhalsbrudd og det som verre er ville jo vært utrolig synd.

        Her har det vært sol og fint i hele dag men veldig kald syntes jeg da.

        Det gikk fint i dag og jeg fikk med meg noen øvelser som jeg skal trene på tre ganger om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg