Glad for den nye blogg.no mange lesere hver dag.

 

 

 

Men den nye blogg.no så har jeg fått utrolig mange lesere de første tre dagene i Januar så har jeg like mange lesere som jeg hadde på en måned med bloggsoft, noe som er veldig positivt spør du meg.

Man rekker over flere steder enn bare å ha toppen hundre sidevisninger om dagen til å ha over fem hundre per dag på den nye blogg.no, det er mange som klager over at det er vanskeligere å blogge fra den nye blogg oppsettet men det er jo ikke det jeg syntes det er enklere og at bloggen har blitt mer oversiktlig.

Menyen er enklere og det å dele bloggen på andre nettsteder som facebook og instagram , er du med i grupper på facebook som du kan dele dine innlegg så får du jo enda flere lesere dette skrev jeg bare som et tips til dere andre som blogger.

 

Dere som enda er på bloggsoft håper dere kommer dere over på den nye blogg.no, for det hadde vært fint og se dere her inne og ikke bli igjen og bli borte har hørt og lest mye om at det er flere som sitter igjen der inne og det er jo noe dårlig gjort spør du meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Fin oversikt og forside på den nye plattformen. Savner litt muligheter til å justere egen side fra menyen, men det kommer nok etterhvert.

      Lag en fin helg 👍🏻

      1. Ja det er en fin forside som er oversiktlig her inne på den nye plattformen. Ja da alt går seg til etter hvert her inne jeg syntes det er enklere her inne jeg da.

        Jeg skal gjøre alt for å ha en fin helg jeg ønsker deg det samme.

    2. Jeg var en av de som ble flyttet før jul å jeg har fått enda mer blogg motivasjon etter jeg kom inn på den nye plattformen.

      Jeg har hørt å leste mye negativt fra personer etter blogg.no flyttet, og at de personene som ikke blir flyttet over får bloggene sine slettet allerede i April, og vil de fortsette å være her å komme seg inn på det nye må de søke om det.

      Jeg forstår at de sletter unna mange blogger da det er sykt mange blogger som er opprettet men som aldri har blitt blogget på, men jeg tenker at alle som har en aktiv blogg skal få komme seg over på den nye.

      Håper du får en fin helg 🙂

      1. Ja når lesertallet blir høyere så kommer også motivasjonen til å blogge mer enn jeg gjorde på bloggsoft. Ja det er de aktive bloggene inne på bloggsoft burde bli flyttet over, ja de må søke men da de har søkt burde de flytte dem over fortløpende.
        Det er greit å rydde litt opp i de innaktive bloggene de aktive bloggene burde jo få lov og fortsette og blogge for blogg.no.

        Jeg skal prøve og få en så god helg som overhode mulig. Ønsker deg og dine en riktig god helg .

        Klem fra meg og Elvis (hunden min) til deg og dine.

    3. Fint og aktuelt innlegg. Takk! Jeg er fortsatt på gamle blogg.no, Blogsoft. Artig å høre hvordan du opplever å være på den nye. Jeg har søkt om å bli overflyttet, men det er visstnok 1000 som har søkt! Spennende tider. Jeg har skjønt at dere får flere lesere når dere flyttes over. Har sett det på lista. Oss er det ingen som ser hvis vi ikke er på Bloglovin eller på Facebook, som du sier. De andre som er på Blogsoft fortsatt ser oss, da. Derfor er jeg veldig stolt over at jeg kom på topp 100-lista i går og i forgårs! Tvitvi sier nå jeg, og takk for at du ønsker oss over! Håper det hjelper 😉

      1. Ja jeg ønsker alle over jeg da, jeg leser dine innlegg hver dag og hver gang du har postet nye innlegg. Du har en kjempe fin blogg har lest bloggen din fra du startet. Jeg mener at de skal bare få dere over på den nye blogg.no for da får du de lesere fra inn og utland. Ja det var kjempe gøy å se at du kom inn på topp 100 lista for det hadde du fortjent og da er du også synlig for alle andre også, ja jeg håper det hjelper at folk vil ha alle aktive blogger på bloggsoft over. Kan de ikke bare slette de bloggene som det ikke blir skrevet noen ting på for dem blir det nok aldri skrevet noe på heller.

        Ønsker deg og dine en riktig god fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    4. Her har det også blitt høyere antall sidevisninger etter plattformbytte😊 hvor finner jeg Facebook grupper på dele i . Jeg spiser det skulke være en som het 40+

      1. Her kommer det noen grupper på facebook Voksne bloggere fra 40 år og oppover, Blogg del din blogg, og få flere lesere.

        Du finner flere men jeg husker ikke navnet på alle gruppene.

    5. Takk for svar😊 da skal jeg se om jeg finner den.
      Hehe… jeg ser ordlista har vært ute å gått på det forrige svaret mitt her. Best å skjekke hva det står før man trykker send😉

      1. Det skulle jo bare mangle jeg ønsker og hjelpe der jeg kan, du finner disse to helt sikkert. Ja jeg så noen skrivefeil men det er jo bare å prøve å tolke det du skreiv, men det har jeg blitt god til i årenes løp så det gjør da ingenting bare kommenter i vei du det går bra det.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    6. Jeg tror det er ganske mange som er fornøyde, for jeg har lagt merke til at en viss blogger fra kommunen “min” har fått enormt mange visninger i forhold til før i tiden. Før var det standard 20-40 pr dag. 🙂 Vedkommende har holdt på i flere år med den bloggen. Plutselig er den veldig synlig. Antar folk da får lyst til å jobbe mer med bloggen sin?
      Jeg får holde meg til å lese litt her og der, for jeg orker ikke alt arbeidet..hehe.
      Ha en fin helg!

      1. Ja man blir mer synlig på den nye blogg plattformen, og da er det mer moro og jobbe mer med bloggen sin. Det er jo mer motiverende og blogge når lesertallet går opp for hver dag.

        Jeg ønsker deg og dine en god og fredelig helg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg