Gidder ikke å stå ved komfyren i dag.

 

 

 

Ble ingen middag i dag orker/gidder ikke stå ved komfyren for å lage den, men jeg må vel lage meg noe mat blir ikke noe stor kanskje ett knekkebrød da behøver jeg ikke stå så lenge.

 

Skulle ønske at jeg hadde noen som kunne lagd den for meg, men det har jeg ikke sånn er det bare. Ensomheten er mye større når jeg må isolere meg slik dette viruset er, og så får jeg bare håpe jeg får en bedre dag i morgen men først så håper jeg at natten blir bedre enn det jeg hadde natt til i dag.

 

Godt det er noe å se på tv om dagen, akkurat nå sitter jeg og ser på håndball og jeg så jentene våre spilte før i kveld.

 

Nå får jeg slutte å klage og avslutte her.

 

Men jeg blir sprø av å ikke kunne gå tur minst en gang om dagen, ja ja jeg får ta det igjen på lørdagen men det er for lenge til syntes jeg da.

 

Dette ble et litt rotete innlegg håper dere tar det som det er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Å det viste jeg ikke, men det står på kommunens sider at ved positiv test skal jeg gå i isolasjon og holde meg innendørs. Og jeg har en felles oppgang med 3 til, så da trodde jeg at jeg ikke kunne gå utenfor min dør til leiligheten som det har vært i 2 år nå.

        Så tusen takk for opplysningen, orker ikke å gå tur nå for nå herjer feberen igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Å holde seg hjemme 4 dager er bare en anbefaling, så hvis formen sier det er det mulig å gå tur, god bedring, 🤗

      1. Jeg trodde det var 4 dager i isolasjon og det betyr jo holde seg hjemme i sin egen leilighet i de 4 dagene, så da kan jeg se an formen i morgen og er den så bra at jeg kan gå meg en tur så gjør jeg det. Ellers så kommer jeg til å holde meg her hjemme og maler litt nå og da sånn at jeg blir ferdig med det bilde jeg har startet på i kveld.

        Tusen takk for opplysningen og god bedrings meldingen.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg