Fysj for ett vær det er blåser og regner.

 

 

 

Har jo vært bra vær en stund i dag, men så kom ettermiddagen og kvelden med av og på med regnvær. Nå høljer det ned og blåser fra alle kanter, men det er jo greit nå som kvelden er her og jeg har ikke tenkt meg ut nå. Er jo høsten og da må vi regne med slikt vær og det gjør jeg også men det finnes grenser trodde jeg da, har da vært på tur i dag selv om været  har vært av og på med lett regn.

 

Jeg måtte bare ut en tur og slik ble det måtte lufte hodet og tankene mine,  for der har det gått på høygir i dag. Nå har jeg hatt en runde med meditasjon og yoga for det er noe som jeg syntes hjelper i en stresset situasjon, å det får meg bort fra det ekstreme tankekjøret jo tankekjøret er der men det tar ikke fullstendig over som det pleide å gjøre før.

 

Nå er det kveld og mye tv titting snart er det farmen også.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ikke noe bedre vær her heller. Stor overraskelse i Farmen i går. Lasse ble skikkelig ufyselig. Godt at han nå må i tvekamp. Tre nye deltagere på Torpet og de kommer nok inn. Disse har jeg ikke sett før så det skal bli liv.
      Nå er kaffen drukket opp og jeg skal ta en treningsøkt inne. Makter ikke den kulda. Klem til deg fra meg.

      1. I dag er været bedre her sol men mye vind, det er greit så lenge det ikke regner men det kommer nok mer regn. Ja det ble en stor overraskelse i farmen i går, han Lasse har blitt en skikkelig ufyselig type syntes jeg da godt han ble første kjempe spent på hvem han velger som andre kjempe denne gangen så er det jo ikke han som kan velge gren.

        Ja de tre er nye og i alle fall en av dem kommer nok inn på farmen etter hvert, da blir det nok liv i leieren.

        Jeg har nå vært på tur og laget ferdig middagen har ikke spist enda, fikk lammefrikase av venninnen min for hun hadde laget litt for mye det skal bli godt.

        Syntes kulde er bedre enn for varmt jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Her har den første høststormen satt inn og den tilbringer vi mesteparten av dagen av på havet.😨 Heldigvis i en stor båt.😅
      Nyt kvelden hos deg.🤗

      1. Vi her på østlandet pleier ikke ha så harde høst stormer som dere i nord, mye regn pleier vi å ha men ikke så mye vind. Var dere i båt i det været huff sier jeg bare, ja uansett størrelse det er på båten jeg liker meg ikke så veldig i båt om det bare er litt vind.

        Jeg nyter kvelden med sport.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg