Fys så glatt det er blitt igjen ute, godt med brodder da.

 

 

Ja det har blitt glatt igjen grunnet regn og mildvær, håper det smelter mye i løpet av helgen for det er meldt bare mildvær.

 

For nå vil jeg ha vår og sommer selv om jeg veit at vi bare er i februar, men etter at jeg skadet meg så er jeg ikke så glad i vinter og hålke.

 

Men nok om det og over på dagen i dag, jeg har vært på tur i dag og da er det godt med brodder. Var veldig usikker på hvordan det ville gå selv med brodder, er jo blitt drit redd etter fallet og alt det førte med seg.

 

Var også oppe hos venninnen min på kaffe og skravling, var også oppe og handlet for henne. Så ble det en avslappende ettermiddag og kveld.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg