Fyr løs ja det er en ny spørsmålsrunde.

 

 

 

Nå er det på tide med en ny spørsmålsrunde, ingen spørsmål er for små eller for store men husk en ting det er bare jeg som har svar på spørsmål om meg selv.

 

Jeg veit at jeg ikke har en stor blogg men det er ett menneske som sitter bak denne bloggen også, for meg så er denne bloggen alt jeg har så for meg så betyr den alt. Selv om dere kanskje syntes den er liten og enkel, jeg syntes den er stor for meg.

 

Er det noen som lurer på noe om meg så er det bare å skrive spørsmålene i kommentarfeltet under dette innlegget, så svarer jeg i ett eget innlegg så fort som mulig er det noen som har ett spørsmål så svarer jeg fort løpende.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Takk for at du syntes det, jeg har en bror i Trondheim. Har også to nydelige gutter som er i hvert sitt fosterhjem. Hadde også en mor som døde i januar 2019. Jeg kommer til å svare litt mer utfyllende i ett innlegg i morgen.

        Jeg syntes din blogg er veldig fin har linket deg to ganger på min blogg for jeg syntes du fortjener det du er bare så åpen og skriver så utrolig bra, og den adventskalenderen din er morsom denne rampe nissen.

    1. Hei her er noen spørsmål

      Hva liker du best å gjøre?
      Hvordan fikk du Elvis?
      Hvorfor begynte du med blogg?

      1. Ja jeg har en hobby og det er å skrive blogg, fargelegging og prøver så godt kan og male litt og prøver og strikke litt.

        Ønsker deg og dine en riktig fin lørdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg