Fy for ett vær vi hadde i natt og morgentimene.

 

 

 

Så var vi kommet inn i vår og sommer tider, i natt og morgentimene hadde vi ett kraftig regnvær men fy å det lynet og tordnet også var så ille en stund at de tok strømmen og da er det ille.

 

Jeg er redd i tordenvær har opplevd lynnedslag, så jeg håper det blir en stund til neste gang vi får slikt vær. Men med min flaks så blir det vel mer i løpet av dagen.

 

Vi rår jo ikke over været så må jo bare ta det som kommer, sånn er det bare men det er lov og håpe på at det ikke blir mer torden og lyn på en god stund.

 

Lag dere en fin dag uansett hvordan været er.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper været er bedre nå. Ikke gøy med Lyn og torden. Her blåser det riktig godt. Flott at det gikk bra i går og at armen føles bedre. Jeg venter på time på hos ortopeden, men tror jeg ringer Aleris og ber om time der siden det trekker i langdrag fra sykehuset. Ønsker deg en fin kveld, og klem til deg fra meg.

      1. Her har det vært sol og 19 grader i hele dag ikke mer lyn og torden på dagen i dag.

        Det gikk bedre enn forventet fra min side.
        Er kjedelig og vente på time hos ortopeder på sykehuset, er vel dyrere hos Aleris enn på sykehuset.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg