Fredag og snart helg, fin fredag med vakkert vær.

 

 

 

Ja værmessig er det en fin dag og jeg gleder meg til søndag håper været er like fint på den dagen,, da skal jeg i konfirmasjon og da hadde det vært fint med finvær sånn er det bare.

Så da den dagen er over så er det mandag igjen og det er en dag jeg gleder meg til, for da får jeg handlet inn litt mat igjen for det er det skralt med og ikke minst kort til telefonen min. Sånn er det når man må prioritere andre ting, stell av hår og gave og mye annet sånn er det bare dette går nok fint for det må det bare gjøre.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
      1. Jeg har kost meg i finværet, har også hengt opp kjolen jeg skal ha på meg. Det blir nok en fin dag i konfirmasjonen, skal gjøre alt for at konfirmanten skal få den beste dagen jeg kan gi han.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal kose meg og skal gjøre alt for at jeg og konfirmanten skal få en kjempefin dag.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg