Fredag litt om dagen og så har vi gullrekka på NRK da.

 

 

 

 

 

Det er fredag og det lukter rent her i huset for i dag har jeg gjort rent og vasket klær, har også gått en del tur med Elvis gutten min. Men utenom det så har jeg ikke gjort noe mer enn dette i dag, etter min mening så var dette mer enn nok for min del så ellers i dag så har jeg og Elvis ligget på sofaen og slappet av.

 

Så nå sitter jeg og ser på NRK sin gull rekke, skal også se på senkveld for ditt kommer Sophie Elise og hennes pappa det blir spennende og høre hva de skal prate om i dag/kveld. Hun har opplevd å få så hatten passer den siste uken, men hun har jo fått sitt ellers også som vi andre ikke hadde taklet så bra som hun har klart og komme styrket igjennom i samarbeid med sin far.

 

Nå er det nok om den saken og lar det ligge med bare disse ordene som alt er skrevet.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god fredagskveld.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg