Fredag huff nå er det helg igjen, jaja får ta det som det kommer.

 

 

 

Har ikke så mye å skrive om om dagen, må jo skrive noe selv om det er det samme som skjer hver dag så det kan jo bli litt kjedelig.

 

Men skal prøve å få det ned på bloggen for den må jo oppdateres så dere får bare være litt tålmodig med meg.

 

I dag har jeg gjort som husmødre flest ja vasket og ryddet litt, en tur på apoteket måtte jeg også hentet noen medisiner for angst og depresjon som jeg fikk utskrevet av min psykologen i går.

 

Så gikk jeg opp til venninnen min for en skravle stund over en kopp kaffe alltid like koselig, var også oppe og handlet for henne.

 

Nå er det bare å sette seg til rette i sofaen og se på tv, og bare kose meg før det er tid for senga.

Feberen herjer i kroppen men det er nok bedre i morgen etter litt søvn, er ikke annet enn feber ingen forkjølelse eller noe annet som gjør det.

 

Lag  dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg