Fredag er fredag kjedelig som vanlig.

 

 

Fredag er en dag som jeg føler meg som en skygge av meg selv, og det er bokstavelig talt så dere får ta dette innlegget som det er. Her sitter jeg helt alene og prøver og være positiv, det går ikke bestandig så bra for ensomheten blir veldig sterk når det nærmer seg helg og mange skal ut og more seg og her sitter jeg helt alene og aldri får være med i festlig lag. Det er da tankene kommer er jeg så kjedelig at ingen vil ha noe med meg og gjøre, i alle fall ikke i fest sammenheng da er jeg den som alltid blir sittende hjemme for ingen vil ha meg med.

 

Da er det godt og ha noen gode programmer på tv og se på for i kveld har jeg fått noe og le av på tv, men jeg skulle ønske at jeg kunne ha det gøy med andre mennesker rundt meg. Ønsker er jo en ting men realitetene er noe annet, men sånn er det jo når man veit at ingen vil ha med meg på ting som er moro så da får en ha det gøy med tv og seg selv sammen med en sovende Elvis.

 

Ønsker dere alle en festlig fredag og helg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men kan jo være at det er noen grupper eller foreninger i nærheten?

      Eller du kan melde deg til å jobbe frivillig noen timer? Kanskje du får noen nye bekjentskaper da?

        1. Hei,
          Sjekk ut frivillig.no
          Du kan søke på by eller sted og få opp liste over foreninger og aktiviteter.
          Håper du finner noe du liker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg