Fredag å da er det gullrekka på tv, og litt om hvordan fredagen har vært.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

I dag har jeg vært ute å gått en tur i solskinnet, var og er utrolig ensom å alene satte meg på en benk der jeg pleier å bade på sommeren. Det er ikke folk der uansett så der satt jeg å gråt en skvett, det var her jeg, mamma og Elvis pleide å være så minnene ble litt for mange i dag.

 

Å tankene var veldig vonde jeg tenkte at jeg er ikke verdt å få eller ha noen som vil ha noe med meg å gjøre, jeg håper at venninnen min fikk lov å reise hjem til seg selv i dag så jeg har noen å prate med i morgen. Får bare håpe å tro at alt var vel når hun var på sykehuset i dag til sår stell, for jeg blir jo helt sprø av å gå rundt uten å ha noen å prate med.

 

 

Nå er det fredagskveld og gullrekka på NRK, så blir det vel senkveld med Stian og Hellene så er det nok kvelden for meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Áhkká//Ellos//Áhkká//Áhkká

8 kommentarer
    1. Uff, ikke kjekt å ha det slik, men den kaffen du var på en av dagene, er gjerne faste mennesker som går der, prøv å sett deg med noen, ta mot til deg❤️dumt vi ikke bor nær hverandre, hadde jo vært koselig å ta en kaffe🙂har rydda litt i kleskaper, blir alltid litt til fretex., kos deg med tv, gjør og det, klem fra randaberg 😍

      1. Nei sette meg ned sammen med noen det gjør jeg ikke, der er min selvtillit litt for dårlig til å gjøre. Ja skulle jo vært noe å bodd litt nærmere, for da kunne vi ha tatt en kaffe sammen. Jeg skal kose meg veldig med tv så da er det likt da begge sitter å koser seg med tv i hver sin kant av landet.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du fikk deg en tur, men hadde det likevel ikke greit når minnene overveldet deg. Når man ikke har selvtillit har man heller ikke mot til å sette seg ned ved et bord å skravle med ukjente mennesker. Håper venninnen din ringer så du får snakke med henne og ta deg en besøkstur når hun er kommet hjem og se at det går bedre med henne.

      Så ikke på Gullrekka, men på Landskampen og Senkveld. Etter det var det å tusle i seng og sov hele natten. Klem til deg fra meg.

      1. Nei sånn er det jeg satte meg ved et bord som det var plass til bare en å så på de andre.

        Jeg har fått telefon fra henne skal opp til henne nå.

        Godt at du fikk sove hele natten det fikk jeg også sove hele natten.

        Ønsker deg en kjempe god lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg