Første dagen i mitt nye liv, tror jeg da.

 

 

 

Jeg har hatt en kjempe fin og god natts søvn i natt, smertene mine var praktisk talt blåst bort med de nye medisinene mine har ikke kjent noe til både rygg og ledd smertene og ellers muskel og nervesmertene alt var borte.

 

Dagen i dag har vært en drøm så jeg håper ikke jeg våkner opp igjen, for det er så deilig å ikke ha noen form for fysiske smerter de psykiske er det bare å jobbe seg igjennom men det er kjempe godt å slippe de fysiske smertene. Håper bare det vil vare for da har livet tatt en annen retning fysisk, nå skal en bare håpe at andre ting også vil endre seg til det beste. Men en får ta en ting av gangen så får en se hva resten av livet vil bringe, både økonomisk og alle andre plan. Men selv om jeg ikke har smerter så er jeg ikke lykkelig, for ensomheten er ikke rettet opp igjen som ett vinge slag å nå er det faktisk ikke lett å få gjort noe med ensomheten for oss alle sitter alene og innendørs grunnet korona viruset. Når det kommer en vaksine mot dette herrsjens viruset så skal jeg ta den, så fort det blir mange nok til at alle som vil ha den kan få den skal jeg ta kontakt med legen å få den uten å blunke for da er jeg jo sikret å slippe å være redd for dette viruset.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Det var veldig bra at medisinen virket.
      Da er jo noe blitt bedre.
      Håper dette viruset snart gir seg.
      Er også redd for å bli smittet og spre videre til min familie.
      Ha en fin kveld/natt.

      Klem fra mæ

      1. Ja de virket veldig bra og jeg håper at det bare vil virke over tid.

        Ja noe har blitt bedre.

        Håper dette viruset bremser litt, men stoppe gjør det ikke før vi får en vaksine.

        Er redd for å bli smittet selv, har ingen familie jeg kan smitte men er redd for å smitte venninnen min hvis jeg får det.

        Ønsker deg en riktig god tirsdagskveld og natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så flott at medisinan virke!!
      Håpe det fortsette.
      Ha en fin kveld, og ei god natt.
      Ps. Hvis du har savna kommentara – så har æ hatt pc-feil, og har måttet bytte.
      Så no får vi se om denne tåler corona-livet 🙂 (Tror det var det, som skjedde med den gamle 😀 )

      1. Ja det var godt at de virker, får håpe det jeg også for dette har vært en befriende dag.
        Ja jeg har faktisk savnet et livstegn fra deg, men jeg tenkte at nå som det nærmer seg jul så hadde du det travelt. Huff da ville ikke pc din mer, veit hvordan det kan være så da får vi håpe at den nye tåler coronalivet bedre.

        Ønsker deg en riktig god tirsdagskveld og natten blir god.

        Klem fra meg til deg.

    3. God morgen. Gledelig å lese at medisinen virket og at du fikk en god natts søvn. Leste også at du får møte sønnene dine og hvor flott å spise på Peppes pizza og kinobesøk. Kos deg masse når den tid kommer.

      Da fikk man sett på Farmen i går kveld og han PG ble storbonde. Det var gledelig. Og så håper jeg virkelig at han tar Sindre til første kjempe. Vi får se hvordan det ender.

      Klikket på produktene, og da var det gjort. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg får si god kveld jeg da, jeg har hatt det veldig travelt med å kjøpe julegaver til gutta i dag.

        Vi skal treffes i morgen å jeg gleder meg utrolig mye.

        Skal ikke se på farmen i kveld jeg skal se på håndball kamp mellom de norske jentene og de danske, er oppkjørings kamper til EM som starter på torsdag den 3 desember som er min bursdag også gleder meg virkelig.

        Hvorfor velge Sindre han kan da like godt velge en av de andre gutta.

        Tusen takk for klikkene.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei! Jeg har lest bloggen din fast i mange måneder, men faktisk aldri kommentert! Du skriver så ekte og ærlig, på godt og vondt, og det er så deilig å lese en sånn blogg som ikke glorifiserer alt, men skriver om slik livet faktisk er <3
      Så deilig for deg at du har fått noe som hjelper mot smerter, men jeg tenker (uten å vite altfor mye) at du kanskje skulle hatt noe antidepressiva også,-om ikke bare for en liten periode. Du skriver at du sliter, føler deg deprimert og at livet til tider er tungt. Kanskje du skulle tatt dette opp/spurt legen din? Det kan hjelpe deg litt, uten at du blir helt følelsesløs og "flat". Det finnes mange typer som er relativt milde, men som kan ta toppene. I tillegg kan du få de på blå resept, så de blir billigere (de er i utgangspunktet ganske rimelige også).
      Kos deg med samværet idag med guttene dine!
      Klemmer fra Maria.

      1. Fikk ikke det jeg valgte å få smertelindring som virket enn antidepressiva for da hadde jeg ikke fått dem jeg får.

        Vi kosa oss virkelig i samvær med mine to gutter i kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg